18 and Life.

Hej.

Ska snart gå och lägga mig. Ville bara meddela att jag är 99 % färdig med mitt projektarbete nu. Har skickat det till min handledare och väntar spänt på att få lite respons så att jag vet vad jag behöver ändra och förbättra. Har inte fått det än och är lite irriterad på henne för det, hon har ändå haft det halvklara arbetet i sin ägo i över två veckor... Hon kunde sagt något om hu det var men nä, så f*siken heller. Men men, tänker inte klaga. Jag är glad för att det nästan är över och för att jag tvättat en massa idag samt packat ner kläder som redan var tvättade. Lite flitig kan man vara när man har panik.

18 And Life låten har räddat mig hela eftermiddagen och kvällen, gillar den låter skarpt och jag tycker att Erik Grönvall framför den otroligt bra. Så puss på honom för att han gjorde min kväll mindre hemsk.


Nu kallar sängen och en massa mysiga drömmar. Förmodligen om Rhodos.. Hörs i morgon! :)


- He walked the streets a soldier and he fought the world alone.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Helt underbar låt!

Lycka till med projektarbetet! :)

2010-04-22 @ 09:40:35
Postat av: Cicci

Ja verkligen, tack!! :D

2010-04-22 @ 23:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0