Don't Stop Believin'.

Det är inte rättvist att vissa ska ha såhär bra sångröst när andra (jag) inte har förmågan att hålla en ton alls.


Men inte ska man vara avundsjuk! Jag är ju otroligt bra på att inte sjunga bra, det är inte han! Det är liksom dagens sanning.

Anledningen till att jag sitter och lyssnar på klipp på youtube är för att jag pluggar. Eller ah, borde plugga. Har fått gjort lite, men borde ha fått gjort mycket vid det här laget, ni förstår. Att ha arbeten att skriva på datorn är i stort sett omöjligt för mig. Finns så många andra lockande saker som alltid går före plugget.. Inte bra alls.

Men jag är fortfarande positiv och jag vet att jag kommer att hinna klart med engelskan, tyskan och projektarbetet innan lördag. För jag är awesome. Dessutom vet alla väl redan att sömn är oerhört överskattat!

Nej men skämt åsido. Jag såg filmen Persuasion för en liten stund sedan så nu behöver jag bara läsa lite i boken och allt är klart för bokanalysen som äger rum på torsdag eftermiddag mellan 14:20 och 17. Härligt!

Nu ska jag fortsätta med mitt engelska Term Paper (och förhoppningsvis slippa att bli lynchad av min kära fröken på torsdag) samt skriva klart analysen och sammanfattningen på projektarbetet. Piece a cake.


- For a smile they can share the night


Kommentarer
Postat av: *smile*

Spend the night with me? (A)

2010-04-20 @ 14:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0