Here Comes the Sun.

Hejhej!

Idag har det varit en riktigt bra dag! Jag är glad och full av energi, lite för mycket energi kanske.. (a)

Ska snart upp till Angered med mamma och handla glass och cola för helgen. Jag tänker unna mig lite gott även om det bara är 9 dagar kvar till det bär av till Rhodos!! So what ifall jag ser ut som en knubbsäl liksom?! This statement will probably change after the weekend but hey, that's then! :D
Blää, orkar inte skriva mer..

Sammanfattning av dagen/tankarna/dagen:
Rolig och solig.
Flummiga och skummiga!
Awesome helt enkelt.
Gud vad jag är bra på att blogga. För er som inte visste det redan! Kanske har skärpt till mig till i kväll och skriver något som kanske är någorlunda förnuftigt. You never know! ;) Ursäkta för att det är en massa dålig engelska lite här och var, har precis pluggat lite på det och då är svenska inte alltid det som ploppar upp i huvudet först! x)



-Here comes the sun, here comes the sun, 
and I say it's all right


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0