Look at all the lonely people.

Hejhej.

Har världens träningsvärk. Usch, usch och usch! Borde stretchat igår.. Menmen, det är lätt att vara efterklok! Sitter dessutom och skriver på mitt projektarbete nu för att göra dagen ännu bättre.. Det går väldigt sakta men säkert framåt. Kommer att behöva jobba som en jäveljävel de kommande två veckorna. Jag har dock bestämt mig för att det ska gå! Hell yeah liksom.

I morgon är det en kort dag i skolan och det är bra, behöver all tid jag kan få till projektarbetet, engelskan och tyskan just nu. Är så otroligt trött på skolan och vill bara att det ska ta slut! Nöjer mig lätt med G i varenda jäkla ämne som är kvar nu. Blä på skiten. Haha åh gud vad negativ jag är, deprimerande nog är det sant vad jag skrivit. Tur att man fick hyfsat resultat på högskoleprovet så att man fortfarande har en chans att komma in någonstans..

Nu är det dags att ta sig själv i kragen igen och fortsätta med plugget!


The Beatles är alltid mysiga, även när deras låtar är så deprimerande att man vill gråta. Kärlek till den här låten ändå. :)


- Where do they all belong?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0