StarWarsKväll.

God Afton.

Jag sitter just i min ensamhet och har precis kollat klart på StarWars episode III. Den film i serien jag gillar minst.. Man blir ju helt deprimerad av att se Hayden Christiansen styckas upp i bitar för att sedan bli en flåsande svart sak. Usch och fy. Episode IV börjar dock nu! Längesedan man såg den, så nu jag har underhållning i några timmar framöver.

Jag kan fortfarande inte prata, men tack och lov har jag i alla fall inte ont i halsen längre. Det ser därför ljust ut inför i morgon! :) På dagen blir det till att plugga som en jäveljävel, sen ska det ätas middag med familjen och sen efter det bär det förhoppningsvis av till Ellie! :D

Jag är verkligen inte bra på att vara själv! Dagen har gått otroligt långsamt och jag kan knappt fatta att klockan inte ens är tio än! Det är nästan så att man saknar att ha fönstret öppet. Har jag tur och är duktig kan jag vara lite social under lovet, även om jag sa att jag inte skulle vara det. Jag tror jag får vänja mig successivt vid att inte ha någon runt mig hela tiden..


-Men men, glad påsk! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tvåan är ju sämst tätt följd av ettan... Har du ingen smak?

2010-04-06 @ 17:03:11
Postat av: Cicci

Nej det kanske jag inte har, men jag står för den i alla fall. :)

2010-04-06 @ 20:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0