Tack och lov för solen!

Hej.

Min dag har varit ganska crappy. Hade det inte varit för att det är sol ute hade jag säkerligen varit på dåligt humör just nu. Istället är jag glad, väldigt glad. Kom hem för lite över en timme sedan och har inte gjort ett skit. Ätit lite och testat kläder.

Ska sätta mig och jobba på engelskan och projektarbetet alldeles strax. Tror jag skulle behöva sova en halvtimme först, vet inte om det är så smart dock. Får se hur det blir.

Tänkte skriva om allt irriterande som hänt idag med jag skippar det, tänker inte klaga mer utan bara vara lycklig för att det är sol ute och relativt varmt!

Oj, det lutar nog åt att sova en kort stund.. Känner att tankarna går lite huller om buller i skallen nu!

Skriver eventuellt något mer ikväll om jag orkar och har lust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0