Trött, öm och allmänt seg.

Hellu.

Dagen har varit lång. Väldigt lång. Cupen gick inte jättebra, men det var roligt och vi kom inte sist! Fick äran att stå i mål fyra av fem matcher.. Mindre roligt då jag inte är speciellt bra på det! x)

Josse satte sig på mitt ansikte under något tillfälle och jag är fortfarande lite öm i näsan.. Tror inte att jag kommer ha så mycket träningsvärk i morgon tack och lov, kanske lite i högeraxeln bara efter alla utkast. Men inget som jag jag inte överlever!

Har världens lust att gå och lägga mig i en timme nu och bara sova. Dock behöver jag duscha, äta och plugga. David kommer kanske ner ikväll och då blir det till att kolla på lots! :D

Det är väl dagens höjdpunkt bortsett från någon snygg räddning jag lyckades göra. (a)

Nä usch, dags för dusch! (haha) Sen mat! Ha det bra. :)


- What do you want from me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0