Two faced.

God kväll.

Dagen har som vanligt inte varit så produktiv som den hade behövt vara. Ligger fortfarande väldigt efter i en massa olika ämnen och jag kommer förmodligen att bli brutalt sönderutskälld utav min engelskalärare i morgon. Woho.

Har jag tur är det fler än jag som inte gjort något på sitt arbete och då kommer jag att komma lite lindrigare undan! *Håller tummarna stenhårt*

Har en massa ärenden att stå i i morgon efter skolan, sen när man kommer hem är det bara till att sätta sig och plugga! Kanske blir till att åka hem till David en stund på eftermiddagen om det blir tid till det, annars blir det till att se på en film eller något annat mysigt! :)

Nu ska jag snart sova, fick inte allt för mycket sömn i natt även om jag fick sovit lite i morse. ^^


- It hurts me the same.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0