Usch och fy gånger typ tio!

Hellu.

Skulle egentligen vara på väg in till stan vid det här laget.. Orkar och vill dock inte. Jag lånar böcker i morgon eller på fredag, jag hinner läsa en bok på engelska till vecka 16 ändå. Det som irriterar mig mest med min ovilja att åka in till stan just nu är att jag inte får någon ny datamus köpt! :'( Jag är verkligen handikappad utan en..

Anledningen till att jag inte vill åka in till stan är för att jag inte har lust att testa en klänning eller bikini just nu, får träna i kväll så att man känner sig mindre pluffsig! ^^

Istället ska jag vara duktig och plugga hade jag tänkt mig.. Kommer att gå lite långsammare utan en datamus, men jag överlever. Får sno mammas sen när hon åker. :)

Nu ska jag fortsätta att måla lite sen sätta igång med plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0