Aldrig som det var förut.

Hej.

Allt är annorlunda just nu och jag är nöjd. Ungefär så. :)

För ett halvår sedan var man en hårt arbetande student som hade som enda mål att klara sig till studenten, man hade lite kärleksproblem och man hade perioder som inte alltid var de bästa.


Nu är kärleksproblemen över, man har man tagit studenten, man har jobbat hela sommaren för att ha råd att plugga tyska i en månad i Tyskland. När man kommer hem väntar mer jobb och en massa tid att försöka komma i underfund med vad man egentligen vill göra. Jag har hela livet att se fram emot och det är underbart! För första gången i mitt liv (tror jag) är jag tillfreds med det jag har just nu, utan att behöva något extra.

Jag har:
  • Människor i min omgivning jag älskar.
  • Jag har lärt mig förmågan att se saker ur en positivare synvinkel.
  • Ett jobb som ger mig möjlighet att göra det jag känner för.
  • Friheten att kunna göra det pengarna ger mig möjlighet till.
  • Jag har ett förhållande som jag hoppas och tror kommer att vara länge.
  • Och jag mår bra.

Man blir lätt lite över emotionell såhär på kvällen efter en bra dag och i väntan på ännu en bra dag (förhoppningsvis med mindre regn) som jag vet att morgondagen kommer att bli.

För tillfället väntar jag på att David ska få tillgång till en dator så jag kan få prata lite med honom. Till det händer ska jag se det näst senaste avsnittet av True Blood.

Skriver väl mer en annan dag när lusten faller på. Tschüss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0