Es ist jetzt vorbei. Fast.

Guten Tag. Die prüfungen sind jetzt vorbei und es kann nicht besser sein.

Haha, i alla fall. Tyska är inte min grej har jag kommit fram till för typ den miljonte gången. Proven är över och det gick inte allt för bra. Det värsta är att läraren sa att han kommer att vara snäll när han rättar proven och ändå kommer jag vara tvungen att göra omprovet om någon månad.. Wooppie! I morgon är det bara det muntliga och sedan är allt över. Helt och fucking hållet! Skönt ska det bli. :)

Om en stund ska jag möta upp en del av klassen på Cheers och där ska vi njuta av All you can eat för 3.5€! Pasta, pasta och mer pasta med olika såser till! Mumsigt värre. Efter det vet jag inte riktigt vad som sker, blir väl till att chilla en massa och säga hejdå till Daniel som åker till Hawaii i morgon för att sedan studera där i ett år. Man är inte alls avundsjuk eller så.. Fast jag hade nog inte klarat det, inte just nu.. Har bara varit borta i en månad men saknar Sverige och vissa personer något stört! Ett år hade varit riktigt jobbigt.

Klockan 09.58 går tåget från Freiburg Hauptbahnhof och jag är hemma i Sverige igen kvart över sex.. Kommer bli en seg resa, men kvällen kommer bli najs med kräftskiva hemma hos Anton med mysiga människor! Gaah! Vill ha lördag nu, nu, NU!

Ska se klart True Blood, sedan bege mig till spårvagnen. Skriver väl något senare kanske, eller inte.. x) Tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0