Lé bajs?

Hejsan!

Jag mår typ bra idag efter två dagar av hosta och halsont. Fortfarande lite öm i halsen, men det går snart över. Definitivt snart då det ska vara över 30 grader fram till på söndag här nere i Freiburg! Jag är överlycklig och hoppas att vädret håller i sig ännu längre!

Trots att man varit lite halvseg idag artade dagen och kvällen sig väldigt bra och jag har haft sjukt roligt! Efter skolan (som slutade halv ett) begav jag mig till "studenthuset" med Björn och Jacob för att äta. Där bestämde vi oss också för att passa på att njuta av det underbara vädret som givits oss. Efter en snabbvisit hemma för att hämta diverse saker, typ badkläder och handduk, stack jag för att möta de andra. Vi införskaffade lite proviant, typ öl och cider, och stack sedan till en supergullig sjö! Det levde sköldpaddor där som jag blev ganska så fascinerad av. Vi solade och spelade lite volleyboll och var allmänt slappa. Vissa personersom var något svettiga kände att de hade behovet att åka hem och duscha innan vi stack vidare till kina-resturangen som fick stå för dagens middag. Själv stannade jag kvar en stund till vid sjön med Leo och Jacob vilket var värt då vi trampade trampbåt! (Jag åkte i och för sig mest utan att behöva trampa något alls..)

Kina-resturangen var sjukt värd och man kommer vara mätt i flera dagar framöver! Brutalt verkligen. Varje portion är egentligen dubbelt upp vad man orkar.. Men mätta och belåtna som vi var stack vi vidare till Othello som serverar billiga drinkar fram till nio. Jag beställde som vanligt något fruktigt. Den här gången hallon! Super god drink som smakade extra bra efter som Axel bjöd alla som satt runt bordet på en drink. Inte dåligt alltså!

Nu sitter jag hemma i min säng och är ganska så nöjd faktiskt! Mina ben gör ont av någon konstig anledning, inte träningsvärk ont utan typ "OMG jag har ramlat ner från ett stup utan att bryta några ben i benen dock tack och lov!!". Känns alltså som om de borde vara helt blåslagna fastän att de inte är det. Mysko värre. Men det går över. Det ska vara bra väder till söndag. Hoppas du som läser inser vilket emoinlägg jag kommer att skriva om detta inte uppfylls. Vädret alltså. Om jag inte får mina dagar av sol nu som lovats mig kommer jag bli sur. Jättesur.
Ska alldeles strax sova, kanske kolla på lite serier från en sida som Johannes tipsade mig om.. Väldigt bra sida så tack till honom! :D

Det här inlägget blev otroligt mycket längre än vad jag hade för avseende att skriva. Hoppas du inte blir sur nu älskling! :*

Men till jag skriver igen, förhoppningsvis utan att vara emo, take care och njuuut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0