Lugnet före stormen.

Go' morgon! Eller kanske go' middag... Beror lite på hur man ser det.

Jag är trött idag och seg. Blev en sen kväll igår men det var sjukt roligt! Dansade mycket och svettades i kapp med de andra inne på Jazzklubben som vi var på. Det stället har nog aldrig hört ordet AC. Men roligt var det och det resulterade i att mina fötter idag är ömma! Måste köpa nya skor asap, sulorna i mina favoriter är lite tunnslita nu om man säger som så!

Ska snart försöka sätta mig och plugga lite.. Har en översättning jag måste bli klar med till i morgon och över 100 ord att lära mig till på onsdag. Jag hatar verkligen tyska ibland. Fast jag har gjort lite framsteg! Jag kan själv höra när jag säger något som är fel nu.. Dock kan jag inte rätta mig själv än.. Men det kommer!

Nä. Blir kanske en bättre förklaring om vad som gjorts denna helg senare. Nu ska jag äta och plugga! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0