Mr. Nobody.

Hej!

Jag borde egentligen sova, eller göra klart översättningen som ska in i morgon.. Men nej! I stället sitter jag här och skriver ett blogginlägg.

Bortsett från att prata med David, undvika att göra läxor och lagat mat idag har jag sett två stycken riktigt bra filmer. Det är sällan man lyckas träffa så rätt två filmer i rad. Dock måste jag medge att jag fuskade lite då jag sett den ena filmen förut! (a)

Film nummer ett var Donnie Darko. Den var lika bra som jag kom ihåg den och jag kommer definitivt se om den fler gånger under min livstid. Funderar på att ladda ner S. Darko då jag är nyfiken på om uppföljaren kan leva upp till sin föregångare eller inte. Men det får bli ett projekt för veckan.

Film nummer två, som slog alla mina förväntningar med råge, var Mr. Nobody med Jared Leto i huvudrollen. Det måste vara den utan tvekan mest komplicerade film jag någonsin sett och det säger inte lite. När man väl förstår (eller tror sig förstå) vad den går ut på är den underbar! En galet charmig och sevärd film!


Jag tänker försöka att skriva klart översättningen nu, sen blir det att sova! Natti.


- Tills du har valt, är allt möjligt..

Kommentarer
Postat av: Elias

Uppföljaren till Donnie Darko är inte värd att se!c:

2010-08-18 @ 10:17:28
Postat av: Cicci

Det jag misstänkte, då skiter jag i att se den då! :)

2010-08-18 @ 11:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0