Tyskland.

Ska bara uppdatera lite snabbt da internetcaféet jag sitter pa stänger om sju minuter...

Tyskland är riktigt najs. Jag är inneboende hos familjen Stark, tva väldigt trevliga människor som äger en hund och en katt. Första katten jag nog i och för sig inte gillar.. Men man överlever!

Mitt rum är ganska tomt med mysigt. Just nu även fullproppat med diverse mat som inte far plats i min lilla lada i kylen. ^^

Jag saknar David som sjutton och hoppas att det gar över snart, i alla fall lite grann.. För det suger. Vill att han ska komma ner och förgyll min tillvaro en massa extra! Da hade verkligen den här Tysklandsresan varit fulländad!

Nej usch. Nu maste jag tyvärr säa bye bye for now.. Far arga blickar av ägaren här.. Hörs snart igen! Det här caféet blir jag nog stammis pa skulle jag misstänka! (a)

Kommentarer
Postat av: David

Jag ska se om jag kan fixa så att jag kommer ner en stund men kan inte garantera något :P Saknar dig sjukt mycket, men det är snart september och då kommer du min älskling tillbaka igen! :D



Annars idag så har jag inte gjort så mycket. Har varit lite på arbetsförmedligen och ska skaffa mig ett truckkort! :O Sjukt eller hur!? Ska man bli som farsan sin? :P



Ne men nu måste jag ner och göra kvällsmat! Saknar dig! Puss <3

2010-08-05 @ 20:40:56
Postat av: Anonym

Jag haller tummarna stenhart!

Haha du kommer bli en bättre truckförare än honom ;) Men det far du inte säga att jag sagt!!

Vi ses i September annars älskling! <3 Saknar dig.

2010-08-06 @ 14:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0