Då var det ju det här med träningen..

Hejsan.

Sitter hemma i min soffa igen efter en blixtvisit i Skåne. Julen är som alltid där nere underbar, dock var jag orolig för att inte komma hem idag på grund av vädret. Helt i onödan visade det sig för mitt tåg avgick och var framme i tid! :)

Jag blev nöjd med samtliga mina julklappar detta året, massa bra saker som jag behöver! Fick en suuupergullig spargris av David samt en romantisk middag en dag som jag bestämmer, kan inte bli mycket bättre! Så tack älskling! <3

Jag kan inte bestämma mig för om jag ska sova en liten, liten stund nu eller om jag ska äta mat. Måste egentligen göra bägge två känner jag men vet inte riktigt hur mycket jag hinner.. Blir ju utgång ikväll så måste förbereda med energi och mat! Aja, får inget gjort framför datorn i alla fall, så hej så länge!


- Jag börjar om i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0