Hej vita vinter. Jag tycker inte om dig.

Hej.

Som ni kanske förstått med hjälp av min subtila rubrik, tycker jag för tillfället inte om snön.. Snö i lagom mängd är supermysigt under julen, men nu är det så mycket snö att det bara blir kaos av det hela. Jag är orolig för att inte lyckas ta mig hem på lördag. Om det händer blir jag olycklig, för då missar jag utgången med en massa underbara människor på kvällen.

Annars är läget bra, det är skönt att kunna koppla av i Skåne och i morgon väntar en massa, massa god mat. Något som aldrig är fel!

Ska alldeles strax försöka övertala folket här att spela Canasta med mig, något jag inte gjort på ett halvår! Illa, illa alltså.

Har inget mer att skriva, så ska sluta. Puss hej.


- Saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0