In i drömmarnas land.

God morgon! (Ja det är fortfarande morgon!)

Sitter i sängen och försöker samla tillräckligt med energi för att ta mig en dusch.. Går sådär just nu. Om två timmar ska jag dra mig till bussen för att åka upp till jobbet, tack och lov för att det är en kort dag idag. Har verkligen inte lust att jobba.

Man vänjer sig lite för snabbt med ledigheten och kan definitivt inte få nog av den! Hoppas jag och David kommer fram till vart och när vi ska resa till våren så man har någonting att sukta efter, är lite lättare att arbeta då. :)

Just ja, anledningen till varför jag inte har någon ork till att hoppa in i duschen är för att jag har varit duktigt och gjort situps och hela den där grejen. Så även om träningen inte går riktigt som den ska så går den i alla fall! Haha.

Hmm.. Har inget mer att skriva om, så får väl lyfta på rumpan och hoppa in i duschen! Puss hej.


- Jag älskar dig David. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0