Kramp.

Hej och hå.

Nu har jag gjort allt vad jag ska göra idag, gjort frukost och rastat mosters hund. Kan lägga mig i sängen/soffan och bara dö resten av den här dagen. Undrar om jag ska bli sjuk igen? Har ont i hela kroppen och fryser/svettas om vartannat.. Dessutom mår jag illa. Orkar verkligen inte må illa idag också. Räckte med att vara bakis så in i helvete i söndags. Är tacksam för att nyåret blir lugnt och utan alkohol (för min del). Vet inte riktigt hur det ska firas än, vet dock att jag måste handla hem god mat som ska ätas då! Det löser sig alltid.

Åh, jag hatar att inte orka något när jag väl är ledig. Man känner sig ju inte ledig då! Bajs. Kan ju informera er om att jag hade stor lust till att bara låta Leffe (hunden) skita inomhus och ta bort det än att masa mig ut i snön och kylan!

Det är av denna anledning jag tror att jag hade passat bättre ihop med en självständig katt! En söt, gosig sak som kan gå på toa själv och som myser med mig när inte David vill göra det! Jag vill ha en katt.. </3

Nä, är nog dags att sluta skriva nu och göra något radikalt som att kolla på film eller något. Hoppas du som läser klarar dig undan från vinterkräksjukan och influensan och all annan skit som är på intåg och uttåg just nu! Puss hej.


- It's one of us.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0