Nästan osäker.

Hejhej.

Ska snart sticka till jobbet, men är i god tid klar för en gångs skull. Tänkte passa på att blogga lite då. Har egentligen inget intressant att skriva om (idag heller) men skriver på lite ändå.

Min syster bakade igår kväll. Det är bra att hon och jag är bra på varsin sak, hon på att baka och jag på att laga mat. I alla fall, hon bakade en massa mumsiga saker igår som är allt annat än nyttiga! Typ tryfflar och knäck och kola och annat smått och gott. Massa och i den meningen jag vet. Nu på morgonen har jag hunnit trycka i mig en tryffel eller två.. Helt sanslöst goda! Inte sista gången hon bakar dem kan jag ju säga nu på en gång, vare sig hon vill eller inte.

Haha, jag känner mig lite ond, men hon får skylla sig själv som bakar årets chokladbomber!

Jag jobbar stängning ikväll och börjar elva i morgon, vilket i princip innebär att jag ska sova så fort jag kommer hem vid elva tiden.. Inte jätteroligt, men jag får tänka på att det är bra betalt på kvällarna!

Dags att dra, kanske kommer en uppdatering senare ikväll om jag orkar. Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0