Nu är det jul igen.

Hejsvejs.

Herregud! Om fem dagar är det julafton. Lite stört egentligen. Det här året har gått lite snabbare än vad som egentligen är okej.. Har inte hunnit med riktigt lika mycket som jag velat, vilket i och för sig beror på att jag jobbat mer än vad jag trodde jag skulle göra. Det blir till att trycka in så många upplevelser som möjligt under nästa vår och sommar och försöka komma fram till vad jag vill plugga vidare med. Easier said than done though.

Blir till att fira jul nere i Skåne, dock blir det en väldigt kort jul för min del. Jag trodde jag skulle jobba den 22e men det gjorde jag inte och nu har mamma redan gjort planer med Göran så vi åker inte ner förrän den 23e och jag åker hem igen den 25e för att kunna gå ut med några kompisar på kvällen. Väldigt lång mening detdär, men orkar inte sätta dit kommatecken! Hade hellre åkt ner den 22a och haft en extra dag där nere, men men, mamma prioriterar som hon vill. Även om hon har prioriterat konstigt det senaste.

Nä, nu ska jag gå och störa David i hans spelande, får han ta och roa mig lite! Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0