Planer.

Hejsan hoppsan och allt det där.

Jag har kommit fram till att det är en väldans massa saker jag behöver göra. Typ köpa vinterjacka, vilket jag skulle ha gjort för ungefär en-två månader sedan! Hatar verkligen att leta efter det. Massa folk som jämt handlar dessutom och man vill bara spy. :(

På onsdag är jag ledig och funderar på att åka in till stan och fixa mammas och kusinernas julklappar, som redan är bestämda! Helt otroligt. Jag har faktiskt kommit på vad jag ska köpa innan jag åker in och handlar, inte vanligt det. Brukar oftast bli oplanerade köp för min del.. Inte alltid jättebra och definitivt inte ekonomiskt!

Jag skulle även behöva besöka frisören och klippa mig och eventuellt färga håret.. Vill ha det någon nyans ljusare nu när det är vinter. Ser ju mer död ut än levande annars och det vill vi inte (Jag och mitt halvdöda ego(haha)).

Känner mig dock ganska okej för tillfället, lagade mat innan efter jobbet och det blev mumsigt, blev dessutom såpass mycket att jag har lunch till i morgon och tisdag! Inte illa alltså, sparar jag en massa pengar med då jag slipper köpa lunch på jobbet.

Om en stund kommer David ner och det blir nog till att mysa lite framför tvn innan det är dags att lägga sig, har jag tur blir det mys i sängen med.. (a)

Jag har varit förkyld i typ hundra år snart men börjar bli bättre nu, dock har jag årets lock för öronen och det driver mig till vansinne. Har prövat det mesta för att bli av med det, men nä. Fan säger jag bara. Hur störande som helst och det gör mig i princip halvdöv. Jag som i vanliga fall redan hör dåligt. Har sagt "va" säkert tusen gånger de senaste fyra-fem dagarna. Usch och blä.

Aja, dags att städa undan i köket och på rummet. Kläderna måste på något sätt få plats i garderoben och byrån igen, får se hur det blir med det.. Puss!


- It can't be named.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0