Rubrik.

God kväll.

Det får bli en snabb uppdatering idag för jag är sanslöst trött och ska upp klockan åtta i morgon.

Det blev jobb idag en snabbis ändå, skulle egentligen varit ledig och bara kopplat av men nä. Först var jag inne i stan med Josse och handlade julklappar, vilket var väldigt roligt men jag är nu något otroligt fattig. Tog till och med en extra tusing från sparkontot som jag bränt.. Hittade dock en snygg vinterjacka som jag är riktigt superförtjust i! :D

Josse fick agera packåsna hela dagen vilket var underbart! Jag slapp bära på allt. Borde vara så varje gång man är och handlar.. Tyvärr var det då jag som fick betala för det mesta, men det var det faktiskt värt. Blev en god lunch OCH en fika idag, så känner mig sådär härligt tjock nu! Haha.

Nä usch, dags att nana. Känner att min kropp behöver all sömn den kan få om jag ska orka med jobb fram till lördag och sedan utgång! :D

Nattinatti världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0