SITUPS.

Jag måste börja träna nu. Verkligen. Jättemycket.

Rensade igenom datorn och fastnade vid bilder från förra sommaren. Då var man brunare och smalare.

Brunheten kan man kanske inte göra allt för mycket åt nu (på naturlig väg) men jag kan faktiskt träna. Så nu ska jag försöka göra det. Skriva på bloggen varje dag vad jag lyckas (misslyckas) med, kan bli intressant. Jag är inte direkt känd för att vara speciellt aktiv. Men man måste ju börja någonstans. Typ situps och sånt trevligt.. Tänker inte sätta upp allt för höga mål för då skämmer jag ut mig, men situps och det andra trevliga varje morgon och varje kväll innan jag lägger mig är inte allt för mycket. Eller?

Haha, följ den spännande fortsättningen! Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0