Snömonster.

Hej!

Det har varit en riktigt go dag idag. Älsklingen och jag var inne i stan på brunch och julklappsinförskaffning! Dock fick han panik för att det var så mycket folk i stan och det var det. Idol-människorna uppträdde ju i Nordstan.. Förstår inte hysterin med det hela, visst de sjunger bra, men inte fan vill man stå i kö i över en timma för att få deras autograf!? Men det kanske bara är jag..

Nu sitter vi framför tvn och tar det lugnt i princip, har precis tryckt i oss lite pizza! Har inte varit den nyttigaste dagen idag om man säger som så. Men det får man unna sig ibland!

Ångrar verkligen inte att jag gav bort min tid på jobbet. Hade visserligen inte kunnat göra mitt jobb speciellt bra då jag har tappat rösten, eller ah, delvis i alla fall. Rösten kommer och går lite som den vill, som bäst låter jag som en kråka. Haha. David tycker det är sjukt jobbigt att inte ha någon att prata med, dessutom har jag lock för båda öronen så hör inte vad han säger hälften av tiden.. Stackars pojk! :*

Men nu ska jag sluta blogga! Ciaociao.


- Jag fick resterna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0