Vad får det lov att vara?

Hejsan hoppsan.

Har egentligen en massa saker som jag skulle kunna skriva om, får se hur långt inlägget blir idag. Jag är trött och otroligt glad för att jag ringde jobbet i morse och bad dem ersätta mig. Även om rösten är bättre idag än vad den var igår har jag legat och hostat hela natten, vilket ledde till att jag sov i typ tre timmar i natt.

Dock hatar jag att ta ledigt, även om man är sjuk. Kan redan nu känna hur lönen jag får i januari bara minskar och minskar.. Men det ordnar sig väl, får spara extra i december om jag kan. :)

För tillfället sitter jag framför tvn under en filt och hostar sönder mina lungor. Hade varit mysigt om David sovit här idag också, men får se honom i morgon igen! Låg och sov bredvid honom på soffan innan medan han spelade och ändå är jag helt färdig nu, blir nog till att sova om inte allt för lång stund.

Nä, ta undan disken så jag slipper ta den i morgonbitti innan jobbet. Wiie.. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0