Vad hade jag väntat mig egentligen?

Hej.

Jag är inte riktigt självmordsbenägen, men nästan. Beror dock inte på tvätten eller på att jag steg upp alldeles för tidigt på min lediga dag. Utan det beror på att jag mår illa. Har inte lyckats äta allt för mycket igår och idag och det gör mig grinig. En grinig och illamående tjej är vad jag är just nu. Om cirkus en och en halv timme ska denna tjej in till stan och leta kläder. Jag håller tummarna för alla småbarn och alla andra störmoment att jag inte mår lika illa senare. Haha.

I morgon blir det jobb igen, som på lördag och söndag med. Tack och lov är det helt okej pass annars hade det blivit riktigt jobbigt.. Nästa vecka jobbar jag bara fyra dagar (UNDERBART) och jag tror inte jag kommer orka mer än det. Två dagar är intro-dagar till förbutiken som jag nu ska få lära mig. Fick stå där lite i tisdags och det är roligt med lite variation måste jag säga! Förhoppningsvis får jag fortsätta sitta mycket i kassan med så att det inte bara blir förbutik, men jag har mina misstankar om att det inte blir riktigt så. Aja, alltid skönt att lära sig nya saker som man kan ha nytta av senare! :)

Tillbaka till stan. Jag har massa saker jag skulle behöva köpa. Typ;

  • En TV, får jag vänta med dock för jag har ingen bil att köra hem den med..
  • Bh:ar och trosor, massvis skulle behövas men så mycket pengar har jag inte till mitt förfogande, får bli två-tre stycken i alla fall! Det är nackdelen med att bli tjockare.. Allt måste bytas ut.
  • Diverse spel till xboxen, känner att det är dags att uppdatera lite.. Vill ha Singularity, Mass Effect och några andra spel. Men det är dyrt. :(
  • Jag skulle behöva en ny väska, en stor som man får plats med en massa nödvändiga och mindre nödvändiga saker i!
  • Skulle behöva lite smink med, men det tror jag jag väntar med till jag åker ner till Skåne igen.
  • En ny byrå! Herregud, att jag kom på det först nu. Jag är i så stort behov av förvaringsplats till mina kläder att det är löjligt. Spelar ingen roll om man städar mitt rum för det ligger ändå kläder överallt.

Sen får det nog vara bra för nu. Har säkert en massa fler saker som jag vill ha och som jag behöver. Men allt i sinom tid liksom.

Är nog bäst att hoppa in i duschen nu så att man är klar vid två, höhö. Skriver kanske något senare om jag köper något värt att nämnas! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mass Effect kan du få för 150:-

Köp!

2010-12-30 @ 15:07:20
Postat av: Cicci

Var för sig är inte spelen så dyra, det är när man köper flera som det svider. Men Mass Effect ska jag nog köpa! :)

2010-12-30 @ 17:00:25
Postat av: Elias

Jag har Mass Effect, du kan låna det sen när jag är klar med det :)

2010-12-30 @ 20:22:54
Postat av: Cicci

Men du är ju inte ens hemma nu ju! När är du kllar med det? :D

Kan iof köpa något annat spel så länge! x)

2010-12-31 @ 20:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0