Vill ha.

Hej igen.

Mår lite bättre än vad jag gjorde innan, fryser dessvärre fortfarande, men det beror nog på att det är så syndigt kallt i lägenheten att det är löjligt. Spelar minsann ingen roll att jag har tofflor och tjocktröja på mig.. Bajsbajsbajs. Den här dagen har inte alls varit bra. Gillar inte dåliga dagar, men vem gör det i och för sig?

Får sova med två täcken i natt för David sover hemma. Vilket alltid är lika tråkigt. Dessutom är han superseg med att svara på sms. Han sitter och spelar som vanligt och kommer fömodligen göra det hela helgen med eftersom nu har ju Jonas skaffat black ops också.. Tur jag jobbar?

Aja, nu ska jag bädda ner mig i min bitterhet och kolla på någon bra film man kan lipa lite till! Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0