Aldrig en lugn stund.

Ibland kan jag bli glad av småsaker. Saker som någon säger eller gör utan att tänka sig för. Just nu är jag glad. Det kommer förmodligen inte vara speciellt länge, men det är lugnt. för jag vet att oavsett om det blir tufft som fan igen så kommer det att bli bra så småningom. Det har jag bestämt.

Nog för att Gud är allsmäktig och allt det där, men han har inte en chans när det kommer till mig. Så enkelt är det. Tänker inte ge vika nu, jag har förtjänat att få det bra snart! Förhoppningsvis sprider sig min optimism (eller envishet eller vad man ska kalla det) vidare till folk i min omgivning som behöver det med!

Sitter just nu och inte pluggar på biologin, som jag borde göra egentligen. Får jag IG på provet nästa tisdag får jag skylla mig själv helt och hållet. Blä på det.
Snart är det träningsdags som gäller med, får dock ta det lugnt på grund av att jag har haft feber och skit! xD
Men men, det blir säkert bra i slutändan!



- I get by with a little help from my friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0