Breakfast In America.

Hejsan!
-
Tänkte bara uppdatera snabbt.. Skolan var ovärd idag, gick hem i stället för att sitta och kolla på en tysk-tvshow. Den var säkert jättebra, men kände att jag hellre är hemma och tar det lugnt. Fortfarande inte riktigt frisk, varför riskera något?
-
Tänkte jag kunde göra lite reklam för frugan med! Checka in hennes blogg vettja! Står bland mina länkar! :)
-
Det är plusgrader ute idag, väldigt trevligt. Men det ska bli minus igen i morgon så det lär ju vara ett ben eller två som som bryts lite varstans då. x)
-
Nu ska jag snart in till stan med moster och kusinen och kolla runt i Nordstan. Precis sådant som jag tycker är kul! Not. Men man får väl bjuda till lite ibland, förhoppningsvis blir det roligt ändå! :)
Efter det vet jag inte riktigt vad som ska hända, tar dagen som den kommer helt enkelt. Tycker det är galet skönt med fredag trots att jag varit hemma tre dagar av fem denna vecka.. Är verkligen alldeles för skoltrött för mitt eget bästa just nu, vilket är synd.
(Jag tänker börja lägga upp videos på min blogg ganska ofta nu. Låtar som jag känner passar mitt humör just nu och så. Det är dock inte alltid låten som jag lyssnar på är glad, även om jag är det. Flummig mening det här med vad jag vill ha sagt är att musik är mys!) höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0