Det är inte alltid lördag.

Hejsan igen.
-
Är fortfarande sjuk, tro det eller ej! Dock inte lika mycket känns det som. Kan bero på att mormor är bra på att ta hand om sjuklingar. Snart kommer hon och mamma hem igen från sin shoppingtur med mat (tack och lov), tror att det vankas revben och potatisgratäng! Mums! Finns nog inget godare.. <3
-
Har inte gjort några läxor idag i stort sett.. Skyller på att mitt huvud skulle kunna explodera! (a) Känns så i alla fall. :( Men det löser sig förhoppningsvis. Vet inte om jag ska vara i skolan hela dagen i morgon, eller om jag går hem efter gruppredovisningen på morgonen. Tror jag kommer att göra det i alla fall, men vi får se hur jag mår i morgon! Håller tummarna för att jag orkar med tyskan på eftermiddagen med, kan behöva vara med på de lektionerna om jag ska ha en chans att klara mig en månad i Freiburg till hösten. :)
-
Nu ska jag gå och duka så att allt är klart när maten anländer!



Det är inte alltid som det ser ut. Ibland är det väldigt mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0