Det är inte bra att vara vaken sent.

Hej igen.

Jag vet att ni börjar tröttna på updates nu men jag har inget bättre för mig. Sad I know. :)

Det är bara alldeles för många tankar som far omkring i huvudet på mig vid den här tiden så kan inte sova. Tänker inte säga vad för tankar det är, kan misstolkas av vissa och då blir det problem jag inte orkar med. Dessutom är det vissa tankar som bara angår mig som inte andra behöver veta och som definitivt inte ska skrivas på en offentlig sida. ^^

Jag mår inte bra av alla de läxor som jag borde göra, därför tänker jag skriva upp saker som jag längtar till.
  • Den femte Februari fyller David och Ellie 19!
  • Om tio dagar är det sportlov!
  • Den tionde april är det högskoleprovet som gäller!
  • 15 dagar efter det bär det av till Rhodos! Det vill säga om 82 dagar!
  • Den 27 maj är det studentbalen..
  • ANDRA JUNI ÄR DET STUDENTEN!
Självklart en massa mer saker som händer under den här tiden, orkar inte skriva upp det dock. Men det blir säkert fler onödiga updates med mer värdelöst vetande för er del! ;)

- When love takes over.

Kommentarer
Postat av: Anonym

86 dagar! neeeeeeeeeee det är 81 dagar :D:D

2010-02-02 @ 16:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0