En vecka kvar till fanskapet börjar igen..

Hejsanhoppsan.
-
Idag har det varit en helt okej dag. Var i stan och hämtade biljetterna till Avatar innan (äntligen!) samt fikade och hade det mysigt med David och Ellie. <3
-
Efter det stack vi hem till mig där mormor befann sig!! Var helt galet glad att se henne.. Tror Ellie och David blev lite chockade av mitt glädjefnatt. (a)
-
Mamma och mormor köpte sedan med sig revben och potatisgratäng hem, som jag tryckte i mig alldeles för mycket av. Har fortfarande ont i magen! xD Såååå värt det dock. Det hamnar lätt på min topp-trelista av favorit maträtter. :)
-
Sedan stack Ellie hem och nu ligger David i min säng och sover/chillar..
Sammanfattningsvis har det varit en mysig dag med awesome människor!



"Sometimes the hardest thing and the right thing are the same".

Kommentarer
Postat av: Ellie

Det var roligt att se hur glad du blev när din mormor kom. En inspirationskälla till mig :)

2010-02-15 @ 18:26:09
URL: http://ellinorwennberg.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag kan sprida den glädjen till dig när du vill. :)

2010-02-16 @ 11:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0