Everything But My Pride.

Hejsanhejsan.
-
Sitter just nu och kollar lite på hockey, borde egentligen plugga men har verkligen inte lust någonstans. Förstår inte hur man kan bli så opepp och trött på så kort tid. Jag är visserligen lite seg i kroppen och har ont överallt. Det suger ganska hårt, men vad ska man göra? ^^
-
Var riktigt mys med filmkväll hos Ellie igår, blev dock sjukt trött på kvällen.. Råkade nog slumra till lite kort. Var nog lite smågnällig med, tror Ellie blev lite irriterad på mig. Hoppas att det är bättre idag! (a)
-
Det blir ingen träning idag i heller så jag funderar på att gå upp och testa på gymmet som finns här bland lägenheterna någonstans.. Behöver verkligen träna lite, känner att jag har gått upp en del i vikt och det stör mig ganska kraftigt. Vill inte bli pluffsigare nu. Det kommer säkert sluta med att jag sitter och spelar Canasta med mormor, mamma och josse i stället och käkar en massa onyttiga saker. xD
-
Nej men usch. Nu måste jag bannemig försöka få något gjort. Annars blir det snart att flytta till ett psykhem för mig (ett riktigt psykhem, inte det jag redan bor i).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0