Feeling Good.

Hejhej.
-
Blev en riktigt lyckad kväll ute måste jag säga, sjukt skoj var det verkligen! Hände en väldigt mycket, massa dans, lite slagsmål och lite mer dans! Jag har en förmåga att hamna i mellan när folk bråkar, så är lite öm i kroppen idag efter alla smällar och knuffar! Folket slutade i alla fall att bråka så det är värt det. Hela min hand blev blodig igår efter jag stoppat en kille från att hoppa på en annan kille, ganska äckligt, men det är sånt man får leva med. ^^
-
Idag kommer jag nog inte vara allt för aktiv. Ska försöka plugga lite i alla fall sen kommer David ner och vi ska kolla på det nya Legend Of The Seeker avsnittet! Skojigt värre! :D
-
-
Bjuder på lite musik idag med, gillar låten och den passar för dagen och gårdagen! Nu är man dock lite för fattig och det blir inte någon utgång på ett bra tag framöver! Det är tur att man blev bjuden på ganska mycket idag, annars hade jag väl legat minus x antal hundralappar! :)
-
Nu ska jag sätta igång med pluggandet så att jag kan slappa ikväll utan en massa skuldkänslor! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0