Goodbye My Lover.

God kväll.
-
Ska alldeles strax gå och lägga mig. Klockan ringer om cirka fem timmar, jag lär ju vara lagom pigg då! Min kusin har precis flätat klart mitt hår, vilket var väldigt plågsamt måste jag säga! Inte najs att vara ömhårad någonstans!
-
I morgon måste jag till skolan (som alla andra dagar den här veckan), har lovat Michal det då jag ska hjälpa honom med något. Kanske har nämnt detta förut, vet dock fortfarande inte riktigt vad det går ut på!
-
Är väldigt glad för tillfället, vet inte riktigt varför. Antar att jag är omgiven av folk jag blir glad av. Har dessutom fått en massa gulliga kommentarer idag som gör det hela mycket bättre! Så tack för dem. <3
-
Men nu kallar sängen, eller ah. Inte egentligen, vet bara att jag kommer att vara så otroligt trött om cirka fem timmar! Får se om jag znoozar för länge eller vad som händer.. Kommer säkert att lösa sig! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0