Host och snörvel.

Hej.
-
Det blev ingen skola idag då jag är mer sjuk än vad jag var igår. Positiv inställning? In my ass heller. Jag somnade igår med förhoppningar om att det säkerligen skulle vara mycket bättre idag när jag vaknade. Men schi fick jag, grovt också.
-
Att vakna upp och ha sådan huvudvärk att rummet snurrar när man ställer sig upp är inte okej. Jag orkar inte vara sjuk nu, helt seriöst. Har definitivt inte tid för det och det kunde inte komma mer olägligt just nu.
-
Meeen, för att då försöka vara lite mer positiv kan jag ju faktiskt plugga lite idag. YAY. Massa oplanerad tid över som man kan göra något vettigt på. Bara till att trycka i sig lite panodil och köra igång då! Det här kommer att bli en rolig dag. (sarkasm <3)
-
Nu ska jag upp och äta frukost, sen får vi se vad som händer efter det. Vill dock passa på och tacka Awesome I för att hon försöker få min blogg att se mindre tom ut! Så en massa pussar till henne! :)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Det var bra roligt xD Puss på dig!

2010-02-23 @ 17:15:54
URL: http://ellinorwennberg.blogg.se/
Postat av: Cicci

Haha bra att du fick skrivit av dig lite i alla fall ;)

2010-02-23 @ 19:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0