In your face.

Hellu!
-
Är hemma idag med då jag fortfarande har ont i halsen och är allmänt öm i hela kroppen! Har inte fått allt för mycket gjort idag.. Bakade kärleksmums som nog blev helt okej, har inte vågat smaka på dem än dock, får snart gå och göra det! :D
-
Mormor, moster och kusinen är just nu iväg och handlar, de ska hämta upp mamma från jobbet med tror jag. Sen blir det till att laga mat och spela kort i kväll! Canasta är faktiskt riktigt roligt ibland! I alla fall då jag vinner..
-
Har även kladdat lite i Paint idag med, som vanligt målade jag en sol. Vill verkligen inte ha mer snö nu. Men det skiter modernatur i då det fortfarande öser ner snö ute, som det har gjort hela dagen, hela veckan och hela den här jäkla månaden! Bläh vad trött jag är på det.
-
Sol och värme vill jag ha!
-
Vet inte riktigt vad som händer till helgen ännu. Det lutar åt att vi ska åka skridskor igen, vilket är sjukt skoj! Om vädret inte tillåter detta blir det nog att vi bowlar eller gör något annat skoj. :)
-
Nu ska jag bege mig ut i köket och smaka på min kaka! Håller tummarna för att den är ätbar.. Den såg åtminstone god ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cheer (Y)

2010-02-25 @ 16:40:10
Postat av: Cicci

Cheers på dig med David! ^^

2010-02-25 @ 19:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0