Memories.

Hejsan!

Jag skulle egentligen haft publicerat ett inlägg igår kväll, men eftersom jag och Gud(?) inte kommer bra överrens slutade det med att det inte gick. Det handlade i alla fall om hur glad jag är för att mormor är här och även om att jag är lite ledsen i allt det glada. Vill inte deppa ihop dock, utan ska försöka klara dethär med ett leende på läpparna även om det kan misstolkas.

Idag ska jag plugga, plugga och åter plugga. -.- Måste ta igen lite förlorad studietid känner jag, kan i försöka åtminstone. Vet inte vad som händer i kväll, antingen blir det en kortspelskväll med mamma, josse och mormor - eller en mysig filmkväll hemma hos Ellie. För min del blir det bra oavsett hur kvällen slutar, skulle jag tro. :)

Nu är planen att det ska skrivas arbeten fram till klockan 17. Lyckas jag inte med detta är den en stor möjlighet att jag kommer att vara en av de osocialaste människors som någonsin existerat. Jag hoppas att ni får en roligare tisdags-dag än vad jag kommer att få!



- You do not need me, I am not good for you.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Tycker du skall följa med hit :)

2010-02-16 @ 11:51:16
URL: http://ellinorwennberg.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag var inte säker på om det skulle bli något hos dig, klart jag följer med till dig nu! :D

2010-02-16 @ 12:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0