Monday, bloody monday.

Hejsan hoppsan.

Första februari idag, riktigt najs! Det är väl det enda med den här dagen som är bra egentligen. Eller ah, börjar 14.20 inte helt fel det i heller.
Hade det inte varit första februari idag tror jag att jag hade struntat i skolan helt. Januari är över och det är otrologt skönt. Tror att januari är min nya hat-månad! Nu håller jag bara tummarna för att nordpolen vill ha tillbaka sin kyla så vi kan få vår i Göteborg snart! :)

Nu ska jag gå och duscha, varmt och länge. Känner att jag behöver det då jag har feber och är allmänt seg i hela kroppen. Precis vad jag har tid med nu liksom.. Inte alls biologislutprov nästa vecka eller David och Ellies födelsedag på fredag som ska firas på något sätt! (Grattis till dem i förskott <3)

Har ångest för alla de läxor jag borde gjort i helgen men som inte blev av. Ligger efter i samtliga kurser jag läser nu och det suger hååårt. För hårt.

Nä usch. Duschen here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0