När man har tråkigt har nöden ingen lag.. ( Och ni som är dumma nog att läsa min blogg får stå ut med skräpet jag lägger upp! ;) )

Lol på min rubrik! Har väldigt tråkigt just nu, som jag väl egentligen har haft hela dagen med. Det här är då vad man sysslar med när man är hemma och är sjuk. Paint i windows 7 är ganska så skoj måste jag säga även om man inte är bra på det. :D
Målade en annan bild för ett tag sedan som inte heller blev jättebra, men det bjuder jag på! ^^
Som det kanske märks längtar jag efter sol och värme något extremt, nu är det tack och lov bara 60 dagar kvar till Rhodos och allt vad det innebär! Jag kan knappt bärga mig! :D

Kommentarer
Postat av: Ellie

Duktig du e :D och om några timmar kryssar vi en siffra och det blir bara fem kvar :D:D:D

2010-02-23 @ 23:26:09
URL: http://ellinorwennberg.blogg.se/
Postat av: Cicci

Haha ohja, värsta Picasso ju! x)

Ja!! Det är inte långt kvar nu.. Snart sitter vi på stranden med varsin drink i handen! ;)

2010-02-23 @ 23:28:09
Postat av: David

Insane?

2010-02-24 @ 08:33:59
Postat av: Ellie

Den bilden längtar jag efter både i ritform och verklighet! :D

2010-02-24 @ 09:15:25
URL: http://ellinorwennberg.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag fattar inte vad du menar David? x)

Ellie, det är svårt att måla :( Kanske lägger upp den senare om den blir bättre ^^

2010-02-24 @ 11:17:15
Postat av: Anonym

Vet inte, antingen har du väldigt tråkigt hemma och sitter och ritar i timmar eller så är du naturligt begåvad inom Paint :O har aldrig sett sånna bilder!

2010-02-24 @ 21:09:01
Postat av: Cicci

Tack! :D

Jag måste dock säga att det är mycket enklare att få till snygga bilder med hjälp av windows 7, så det är mest dess förtjänst! :)

2010-02-24 @ 21:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0