Panikplugg is so not the shit.

Hejsan hoppsan och allt det där!

(Ellie, jag vet att jag inte skulle sitta vid datorn förrän efter åtta.. Men just nu äter jag och då tycker jag inte det gör något! =D)

David sov över från igår vilket var mys. Han har en liten tyrannosaurus rex levandes i sig! Vilket ledde till lite chock och en massa skratt! x) Fick ont i magen.. Men skoj som sagt. Jag som trott att det var en kyckling som levt i honom.
I alla fall. Ska sätta igång och plugga alldeles strax, så att jag förhoppningsvis kan leva upp till mammas och Ellies förväntningar i morgon!

Jag är pepp på fredag klockan 14:10. Då startar februarilovet/sportlovet och det ska bli helt jävla otroligt jäveljävel skönt! Sug på den meningen ni! :D

Haha .. Nu är det biologi som gäller. Wish me luck! ;)

Kommentarer
Postat av: David

Rawrr! Ibland kommer olika sidor fram ;D finns även en kyckling där inne någonstans (A)

Till och med jag blev chockad eller rädd kanske :O Hoppas att jag inte gjorde dig rädd bara ;) (A)

Lycka till med pluggandet och biologin imon! :D Jag tror det kommer gå utmärkt imon ska du se ;) :D

2010-02-08 @ 18:16:26
Postat av: Cicci

Hahaha det krävs mer än en tyrannosaurus rex för att göra mig rädd ;)

Tack! :D

2010-02-08 @ 19:44:01
Postat av: Ellie

Yeah, du e sämst! Men ändå bäst så jag vet inte :P

2010-02-08 @ 19:48:10
URL: http://ellinorwennberg.blogg.se/
Postat av: Cicci

Haha jag bjuder på det Ellie! :D

2010-02-08 @ 21:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0