Plans Drawn In Pencil

Godmorgon!

Blir ett snabbt inlägg nu på morgonen för jag har stigit upp i tid för en gångs skull och har redan duschat (!) är ganska stolt.. ^^
Mitt rum är fortfarande kallt som fan, gick ganska bra att sova i natt dock tack vare dubbla täcken. <3

Om sex timmar och 20 minuter börjar provet. Börjar bli lite smått nervös nu känner jag. Har dock insett att det värsta som kan hända är att jag får IG och måste göra ett omprov om några veckor. Inte för att jag är speciellt pepp på att plugga mer biologi, men det är som sagt inte the end of the world om jag inte klarar det idag. :)

Nu ska jag slänga i mig en macka och sen dra till skolan för lite sista minuten plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0