Som ett hårstrå i ögat.

Hej igen. Dagen slutade inte riktigt lika illa som befarat tack och lov, nu är det bara som ett hårstrå i ögat snarare än ett slag i magen! Har suttit och pluggat biologi i x antal timmar, fortfarande sjukt mycket kvar att göra dock. Hoppas bli klar med allt på söndag.

I morgon fyller, som sagt i tidigare inlägg, David och Ellie år vilket ska bli riktigt mysigt! Blir till att gå ut på något chill ställe och bara ta det lugnt och prata lite. Innan vi ska ut har David lovat mig lite hjälp med mitt pluggande vilket jag verkligen behöver hjälp med! Så tack till honom i förhand! :)

På lördag blir det en heldag med plugg (wohoo..) och en massa godis förhoppningsvis. Inte för att jag behöver det alls, tvärt om som fan. Har gått upp i vikt som en jäveljävel det senaste kommer snart kunna rulla ner till bussen på morgonen! Vilket i och för sig skulle kunna vara skoj! :O

Sedan på söndag blir det mer plugg (!!) och på kvällen kommer David på besök och vi ska kolla på Legend of the Seeker och någon annan serie förmodligen, blir säkert mys det. Blir i alla fall skönt med något annat än plugg som omväxling!

Det är ungefär så min helg kommer att se ut. Borde egentligen åka bort till huset med Mamma med och hämta de sista sakerna och städa undan på mitt gamla rum.. Inte jättelockande dock. Men men, måste göras någon gång
ändå. Lika bra att få det gjort egentligen antar jag.

Jag är avundsjuk på min syster som befinner sig i Skåne just nu! Jag vill också vara där och bli bortskämd! :( Får hoppas på att mormor och morfar kommer på besök till lägenheten någon gång under sportlovet bara! Då hade jag blivit lycklig! <3



Nu ska jag gå och göra mig i ordning för sängen, starta en bra film eller sätta mig med en mysig bok och sedan bara somna.

Kommentarer
Postat av: Jossan.

Diiiiiiiin jäveljävel! Lägg inte upp sådana bilder ffs.

2010-02-16 @ 13:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0