Uppe med tuppen, not voluntarily though.

Godmorgon, eller nåt! :)
-
Anledningen till att jag överhuvudtaget är uppe just nu är för att jag trodde jag hade en redovisning på morgonen som jag absolut var tvungen att gå på. Det visade sig dock att läraren hade skickat ett pm klockan 22 igår där det stod att dagens lektion är inställd. Väldigt trevligt i sig, men det hade varit ännu trevligare om jag sett detta igår kväll och sluppit vara uppe just nu, helt i onödan. x)
-
Idag blir det alltså till att stanna hemma hela dagen igen. Skönt att slippa stressa och bara kunna ta det lugnt och bli frisk. Är fortfarande seg i hela kroppen och har ont i halsen. Hoppas det ger med sig snart! :)
-
Planeringen för dagen är att läsa ut "A Clockwork Orange", se filmen, samt läsa minst 50 sidor i "Die Vermessung Der Welt". Det hade varit väldigt bra om jag lyckats med detta. Sannolikheten är inte jättestor dock och i värsta fall får ni en ny Paint-bild att beundra i eftermiddag/i kväll! :*
-
Ska snart bege mig ut till köket på jakt efter något gott att äta, funderar på att göra gröt och rosta lite bröd.. Hmm, nu blev jag hungrig på riktigt! Var bara lite småsugen förut. (a)
Aja, köket och maten kallar! Skriver säkert något otroligt intressant senare! Stay tuned. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0