Warriors Of Time.

Godafton!
-
-
Har varit en riktigt bra dag idag med en rolig avslutning! Efter rundan på stan som resulterade i ett nytt linne, en ny tröja ett bälte och en god bakad potatis spelade vi en omgång Canasta som jag och Emelie tyvärr förlorade.. Detta tog jag dock igen med råge nu på kvällen då vi spelade "Så det kan låta"! Jag vann tre av tre matcher, då vi bytt lag mellan varje. Fan vad bra jag är ibland! ;)
-
I morgon blir det skridskor på Heden med en massa människor! Innan det ska jag kolla balklänningar med min kusin och med min moster, får se hur detta går.. Jag är inte ett stort fan av att gå omkring i affärer och kolla på kläder. Bläh.
-
Kvällen i morgon är dock fortfarande helt oplanerad, får se vad som händer då helt enkelt.
Det blir förmodligen bra oavsett ändå. Jag är optimist för fan! :D
-
Nu ska jag sätta på en film och krypa ner i sängen och bara försöka sova ut (till klockan 8:30!) och drömma lite behagliga drömmar! Det hade inte varit fel just nu. Känner att jag fortfarande är lite sliten i kroppen efter förkylningen, som tack och lov har börjat ge med sig på riktigt nu, så det hade inte varit helt fel att få sova ut en hel natt. Anyways.
-
-
Det blev duppelt upp ikväll med både en bild och en video, men det bjder jag på. Nattinatti och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0