Welcome to my world Awesome I!

Hejsan.

Jag är glad, skulle dock chansa på att Ellie är mindre glad just nu! Hennes dator har verkligen inte velat göra som hon velat idag. Eller så är det mitt internet som inte samarbetat. Hur som helst försökte Ellie verkligen på alla möjliga sätt för att lyckas ansluta med det tog x antal timmar..

Nu sitter vi och kollar på tv/chattar/kollar roliga saker att göra i Rhodos och är allmänt sega.

Ska fortsätta med mitt projektarbete nu, hörs i morgon eller något..

Kommentarer
Postat av: Ellie

Tack, men det var för mycket. Herregud vilken damp jag hade på att det inte fungerade! ._.

2010-02-03 @ 20:17:55
URL: http://ellinorwennberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstår dig, verkligen.. Jag hade nog blivit ganska galen med! x)

2010-02-03 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0