A Little Less Conversation.

Hejsan.
Det blev en riktigt najs utgång igår! Massa dans och massa, massa skratt! :)
Jag blev lite fullare än vad som var planen och var nog ganska jobbig mot David på natten sen, så jag ber om ursäkt för det David! <3
Varit en seg dag idag, steg upp runt fyra och hade världens huvudvärk.. Den är dock i stort sett borta nu så sitter och försöker göra några av alla de läxor jag har att göra..
Det går väl sådär, hinner förhoppningsvis klart med samhälls läxan annars är det illa.
Aja, pallar inte skriva mer nu. Dags att ta tag i pluggandet!

Kommentarer
Postat av: David

Det är lugnt Cicci! <3 jag sa några saker jag ångrar också som jag är ledsen för!

2010-01-31 @ 18:29:42
Postat av: Cicci

Det var ingenting :) Det var ju sant så får skylla mig själv lite ändå..

2010-01-31 @ 19:00:12
Postat av: David

Nej cicci det är inte sant.. jag var bara lite arg igår och brukar då säga saker som inte är sanna...

2010-01-31 @ 19:14:44
Postat av: Cicci

Det spelar ingen roll nu, jag är inte arg på något av det du sa. Hoppas inte du är sur på mig i heller. :)

2010-01-31 @ 20:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0