Aj, oj teknologi.

Hej. Idag är det Inte-Ciccis-Dag-Dagen. Bara så ni vet! ^^ Allting har gått fel sedan jag vaknade i morse. Är det någon som vet vad som händer efter då att allt har gått fel? 
För jag menar, Murphys lag "Allt som kan gå fel, går fel" har redan skett, vad händer efter det? Bra att veta så att man kan vara förberedd på domedagen liksom! I alla fall. 
Jag kommer att få ett stort fett jäveljävel IG på mitt projektarbete. Filerna på min dator gå inte att komma åt (för andra gången på mindre än en månad) och jag är därför tvungen att börja om i stort sett från början, igen. Precis vad jag känner att jag har tid för nu. *Sarkasm* Tänker dränka mina sorger i glass och CocaCola. 
Hoppas det känns bättre snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0