Är pepp på utgång!

Hallojsan!
Som rubriken antyder är jag pepp på utgång! Riktigt jäkla jäveljävel pepp! Haha på den meningen.
Kommer det att vara ett seriöst inlägg idag? Nej. Det kommer inte bli ett seriöst inlägg idag känner jag. Är alldeles för trött för att ens försöka få det jag skriver att låta någorlunda vettigt! Vettigt är överskattat efter klockan åtta har jag och Awesome I kommit fram till och klockan är nu 20:18 så jag är säker! Så det så.
Jag ska ut med ovanstående på lördag och det ska bli najs! Förhoppningsvis följer mer folk med, typ Anton och David! Hade blivit riktigt roligt skulle jag tippa på! :)
I annat fall lyckas säkerligen jag och Ellie med att göra stan osäkert på egen hand. (a)
But as they say: The more the merrier! :D
Jag kommer nog att somna/däcka tidigt i dag/kväll/natt då både Ellie och David så brutalt lämnat mig i ensamheten på msn.. Skulle varit skoj att ha sett Davids match som de förhoppningsvis vinner, men jag är alldeles för lat för att orka ta mig ut till Älvängen.
Så nu sitter jag här i min ensamhet och borde egentligen gå ut till köket och ta disken, har dock svårt för att hålla ögonen öppna. Hade förhoppningar om att det skulle komma ut nya avsnitt av mina serier idag, men schi fick jag. :(
I morgon är det yttligare en slapp dag i skolan, tyska, historia (på tyska) och idrott står på schemat. Kommer inte att behöva alldeles för många hjärnceller för det vilket känns skönt. Väldigt skönt.
På kvällen blir det antingen risk-spel med några från klassen eller en hemmakväll med filmtittande och tjockissaksätande, ja det är ett ord! :)
På söndag är planen att plugga lite med David, får se hur man mår och hur mycket pluggande man orkar med. Måste försöka lite i alla fall. Kommer säkert att gå strålande! I värsta fall kan jag i alla fall försöka hjälpa David med hans läxor. :D
Ojdå! Dagens inlägg blev väldigt mycket längre än planerat.. Det innehåller inte ens något intressant, eller roande för den delen! xD
Så för att inte ha slösat din tid något fruktansvärt kan jag meddela att Karl och Karla har namnsdag idag! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0